|
|
|
|
|
|
Velkommen til Helsetemplet |
|
|
Velkommen til en af Danmarks største sider der omhandler helse og naturmedicin, med produktbeskrivelser, af disse.
Vi har nu over 5000 behandlere i vores behandler index.
Vores behandlerdel har vi lavet den del om på, så det skulle være mere overskueligt og lettere at finde rundt i.
|
|
|
|
|
|
D3-vitamin kan beskytte mod livmodercancer(Read: 440) |
|
|
Øget indtag af vitamin D3 kan forhindre kræft, forårsaget af virkningerne fra fedme med op til 42 procent , ifølge forskerne.
|
|
Læs mere... | 3665 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Betaglucare® et naturligt skridt .(Read: 1398) |
|
|
Det er en svær balance i hverdagen at forholde sig til de mange goder, der findes og samtidig leve op til de øgede krav om at tillægge sig en sund livsstil og dyrke masser af motion. Er du en af dem, der har svært ved at finde den balance og ligger du ligeledes i risikozonen som følge af din livsstil, så er Betaglucare® (Oatwell® betaglukan) et produkt for dig.
|
|
Læs mere... | 2229 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
5-HTP(Read: 2188) |
|
|
5-HTP Hydroxytryptohan er en naturlig aminosyre. Hydroxytryptohan er udvundet af Griffonia plantens frø. Stoffet omdannes til Serotonin, og hvis det stof brokers, kan det have en negativt indvirkning på ens sindstilstand, humør og søvn. 5-HTP er blevet brugt medicinsk de sidste 20-30 år.
|
|
Læs mere... | 1931 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Risiko ved brug af Ginko Biloba(Read: 4543) |
|
|
Lægemiddelstyrelsen skriver, at man ikke bør indtage Ginkgo Biloba, hvis man samtidig anvender blodfortyndende medicin, medmindre man har snakket med sin læge.
|
|
Læs mere... | 2450 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Betacaroten - hverken skadelig eller gavnlig?(Read: 4340) |
|
|
Amerikanske forskere fra Harvard University har undersøgt næsten 40.000 kvinder for hyppigheden af cancertilfælde (herunder cancer i bryst, lunger, tyktarm og æggestokke), hjertetilfælde, slagtilfælde eller i dødsfald af anden årsag. Af Per Christiansen, Natur-drogeriget.
|
|
Læs mere... | 4767 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Fiskeolie beskytter mod prostatakræft(Read: 3958) |
|
|
Talrige videnskabelige undersøgelser dokumenterer, at omega-3 fedtsyrerne i fisk mindsker risikoen for hjerte-kar-problemer som åreforkalkning, forhøjede triglycerid-værdier og højt blodtryk. Nu har forskere imidlertid også fundet frem til, at disse fedtsyrer har en forebyggende virkning på prostatakræft.
Kilde: The Lancet 2001
|
|
Læs mere... | 2559 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Kræft er ikke en sygdom, men et symptom !(Read: 4508) |
|
|
Når en kræftudvikling diagnostiseres, kender vi det som f.eks. Leverkræft, Lymfekræft, Leukemi, Prostatakræft osv... .
|
|
Læs mere... | 1223 bytes more |
|
|
|
|
|
|
|
Skader vitaminer og mineraler(Read: 4301) |
|
|
Af Carsten Vagn-Hansen. Læge, sundhedskonsulent
De utroligt ensidige udsendelser om kosttilskud i april 2002 (Reimer Bo, Arne Astrup samt Inge Norus) bragte en lang række meget tendentiøse oplysninger om vitaminer og andre kosttilskud.
|
|
Læs mere... | 3186 bytes more |
|
|
|
|
|